Etický kodex a reklamace
Etický kodex a reklamace.....
Etický kodex
Ve své provozovně udržuji pořádek a dodržuji komunální,pracovní a osobní hygienu ve vlastním zájmu podle platných hygienických předpisů.
Absolvovala jsem zákonem požadované vzdělání pro služby ,které nabízím.
Dbám na dodržování odpovídajících technologických postupů ke spokojenosti klientek.
Nabízím konzultaci o provedení služby předem,během provádění služby a také po provedení.
Své profesní zkušenosti stále rozvíjím na školeních.Sleduji rozvoj a vývoj oboru nehtové modeláže.
Před zaplacením za provedenou službu očekávám zhodnocení odvedené práce klientkou,abych mohla případné nedostatky odstranit nebo vysvětlit ihned a nedošlo později ke zbytečnému nedorozumění.
Své klientky prosím,aby:
-si nechali ode mě poradit ,která technologie je pro ně nejvhodnější
-dbali mých rad ,pokynů a upozornění při běžné práci
-nezvedali své mobilní telefony !! - vyndávat ruce z UV záření během polymerizace může mít za následek špatnou přilnavost nebo nedostatečné vytvrzení hmoty.
Milé klietky buďte prosím dochvilné.
Klidně mi telefonicky oznamte jakékoliv zdržení-budu vědět ,že jste na svůj termím nezapoměla.Opozdit se můžete maximálně o 15 minut,delší zdržení znamená ,že nemůžu odvést svou službu zodpovědně a kvalitně.prot vám nabídnu jiný termín.Po vás jde většinou jiná klientka a ten nemůže za vaši nedochvilnost ,pro něj platí: čas jsou peníze a já ji nemůžu kvůli vám zdržovat.
Když jste nemocné-buďte ohleduplné ke svému okolí ,přeobjednám vás.U modeláže nehtů by provedené doplnění nemuselo dobře přilnout a vy si budete myslet,že jsem svou práci neodvedla zodpovědně.
Reklamace
- u modeláže nehtů pokud by došlo k odchlípnutí hmoty od přírodního nehtu je možná reklamace pouze do 24 hodin,pokud by nebyl materiál spolehlivě polymerizován, projeví se tato vada vlastně ihned.
-Na mechanické poškození vlastní vinou se reklamace nevztahuje.Nemůžu také za vaše zlozvyky..jako se vykusování nehtů,kousání nehtů,pilování nehtů či jiné zásahy ,které jsem neprovedla já..
-je nutné a taky běžné ,že mě klientka sama informuje o citlivosti své pokožky,kterou má již obvykle vypozorovanou.
-pokud klientka zamlčí důležité informace o svém zdravotním stavu před provedením služby, nemůže být brán zřetel na pozdější reklamaci.
Proč zde uvádím tyto informace?Protože se chci vyhnout nepříjemnostem,které by mohli mít vliv na vaši spokojenost s mými službami.
Děkuji za pochopení a těším se na vás
Chovancová Alžběta